Daj się zauważyć w Google!

SZKOLENIA Z REKLAMY W INTERNECIE

Szkolenia skierowane są zarówno do firm dopiero rozpoczynających swoją przygodę z reklamą w wyszukiwarce Google, jak również do tych, które prowadzą już własne kampanie reklamowe.

Zalet samego uczestnictwa w szkoleniu jest wiele. Z pewnością kluczowym elementem jest fakt, iż dotyczą one reklamy, która nie wymaga wysokich budżetów. Inwestując minimalnie 40 zł można założyć konto i rozpocząć reklamę. Dodatkowo, po każdym odbytym szkoleniu z Google AdWords uczestnicy otrzymują kupony na reklamę w wysokości 200 zł. Kwota ta (łącznie nawet 400 zł) z pewnością pozwoli na stworzenie i uruchomienie pierwszej reklamy, a jednocześnie uczestnictwo w szkoleniu umożliwi efektywne jej wykorzystanie.

400 zł to około 400 internautów na stronie. Jeżeli co 10 internauta złoży zapytanie o ofertę, oznacza to 40 no-wych potencjalnych klientów. Jeśli co czwarte zapytanie skończy się nawiązaną współpracą, oznacza to 10 nowych klientów. To tylko przykład, niemniej jednak pokazuje, jak duża siła drzemie w tej formie reklamy.

Celem szkoleń jest zaś maksymalizowanie liczby nowych klientów przy jednoczesnym zachowaniu optymalnej wysokości budżetu.

Powiemy zatem co zrobić, aby zwiększyć ilość internautów na stronie oraz skłonić ich do składania większej ilości zapytań celem uzyskania jak najlepszego efektu  sprzedażowego.

Część poświęcona szkoleniom z reklamy w Internecie składa się z następujących modułów:

  • Optymalizacja witryn
  • Szkolenia z reklamy w Google AdWords  ̶  poziom podstawowy
  • Warsztaty z Google AdWords  ̶  poziom podstawowy
  • Szkolenia z reklamy w Google AdWords  ̶  poziom zaawansowany
  • Warsztaty z Google AdWords  ̶  poziom zaawansowany
  • Analityka internetowa z wykorzystaniem Google Analytics

skontaktuj_sie