Daj się zauważyć w Google!

Analiza konwersji

Reklamujecie się Państwo się w internecie. Używacie różnych mediów takich jak Google (pozycjonowanie, linki sponsorowane), Onet (linki sponsorowane, kampanie bannerowe i inne) reklamę na stronach zaprzyjaźnionych partnerów czy też wykupionych artykułów sponsorowanych. Wszystko to kosztuje, a Państwa jedyną nadzieją jest to, że dzięki reklamie więcej zarobicie. Zastanawialiście się Państwo się kiedyś nad analizą konwersji? Nad weryfikacją kanałów pod kątem sprzedaży? Czy nie było by wspaniale móc odpowiedzieć sobie na pytanie czy warto reklamować się w Onecie, Google czy innym miejscu? Z pewnością wiedza o tym ile transakcji, na jaką kwotę i z jakiego źródła zostało dokonanych na Państwa witrynie pozwoliłaby w znacząco lepszy sposób zarządzać budżetem firmy i przeznaczać go odpowiednio na te kanały gdzie skuteczność i przełożenie na zarobek firmy jest największy.

Mamy dla Państwa rozwiązanie. Pomożemy w sprawdzeniu gdzie warto reklamować Państwa stronę i pokażemy konkretne wyniki. Wszystkim reklamującym się w internecie radzimy korzystać z narzędzi pomagających w sprawdzeniu skuteczności reklamy i weryfikacji zwrotu z inwestycji w reklamę.

ROI Monitor
gemiusTraffic oraz gemiusHeatMap
Google Analitycs

Dzięki takim narzędziom nie ma powodu do obaw przy podejmowaniu decyzji o wyborze mediów, w których się reklamujemy i narzędzi, jakie wykorzystywane są do promowania Państwa witryny. Traktujemy reklamę jako inwestycję. Nasze narzędzia pozwolą policzyć, które inwestycje w reklamę są dla Państwa opłacalne, a które nie są korzystne. Można zobaczyć jak na dłoni gdzie reklama przynosi zyski i w jakiej wysokości, a gdzie generuje straty. Dostarczone dane można wykorzystać do optymalizacji wydatków na reklamę i zwiększenia ilości transakcji.

Nie wszystkie strony internetowe posiadają moduły transakcyjne – niektóre z nich są jedynie opisowymi prezentacjami oferty firmy. W takich przypadkach rekomendujemy podpięcie systemów badających ruch internetowy takich jak gemiusTraffic, gemiusHeatMap czy Google Analitycs. Z przyczyn oczywistych trudno jest wtedy mówić o analizie konwersji, jednak nawet wtedy możliwe jest śledzenie skuteczności Państwa reklamy. Można na przykład sprawdzać czy osoby, które weszły na Państwa witrynę z poszczególnych reklam lub mediów, wypełniają formularz kontaktowy lub oglądają wybraną podstronę Państwa witryny.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania do powyższej oferty jesteśmy do Państwa dyspozycji. Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego.

 

skontaktuj_sie