Account Based Marketing

Account Based Marketing to stosunkowo słabo znana w Polsce usługa, która jednak jest bardzo popularna na Świecie i doceniana za swoją skuteczność. Jest to strategia typowo B2B, która ma na celu identyfikowanie firm, które mogą być potencjalnie zainteresowane Twoją usługą lub produktem. Account Based Marketing dostarcza informacje o osobach, na których warto skoncentrować wysiłki sprzedażowe i wspiera działania reklamowe z wykorzystaniem LinkedIn, pozwalając działać precyzyjnie, koncentrując się tylko na osobach z tych właśnie firm. Warto podkreślić, że nie jest to działanie typu remarketingowego – Account Based Marketing nie wymaga, by konkretna osoba odwiedziła Twoją stronę

Strategia Account Based Marketing zapewnia firmom z segmentu B2B wyjątkową przewagę w budowie popytu wśród firm i przyspieszaniu realizacji przychodów.

 

Podstawowe korzyści z użycia platformy Account Based Marketing:

  • ujawnianie nowych możliwości biznesowych dzięki intencjonalnym danym pozyskiwanym przez platformę podczas obserwacji ruchu na Twojej stronie
  • identyfikacja możliwości sprzedaży dodatkowej lub cross-sellingowej od obecnych klientów
  • zdobywanie danych kontaktowych B2B, które umożliwią Ci bezpośredni kontakt z decydentami w firmach, które uznasz za wartościowych potencjalnych klientów
  • wzbogacanie informacji w Twoim CRM, aby mieć pełny zestaw danych na poziomie leada / kontaktu / konta
  • skrócenie czasu poświęconego na badanie potencjalnych klientów
  • lepsze zrozumienie Twoich idealnych klientów, co umożliwia prowadzenie bardziej ukierunkowanych i spersonalizowanych działań i rozmów sprzedażowych
Dla wszystkich chcących się dowiedzieć więcej o Account Based Marketingu i sprawdzić, czy ABN pomoże im w skuteczniejszym pozyskiwaniu leadów B2B przygotowaliśmy 5 lekcji e-learningowych prowadzonych w formie krótkich, kilkunastominutowych wykładów video. Całe e-learningowe szkolenie poświęcone platformie Albacross ABM trwa 70m 43s.
  • Na pierwszej lekcji (12m 14s) omawiamy podstawy Account Based Marketingu i najważniejsze zasady.
    Po ukończeniu użytkownik dowie się, jakie przewagi konkurencyjne może zapewnić mu platforma Albacross – strona rejestracji do e-learningu
  • Na drugiej lekcji (15m 21s) omawiamy interface Albacross ABM i najważniejsze funkcje.
    Po ukończeniu użytkownik dowie się, jak nawigować w interface narzędzia oraz jak interpretować informacje wyświetlane w interface – strona rejestracji do e-learningu
  • Na trzeciej lekcji (13m 39s) omawiamy metody pozyskiwania leadów B2B z wykorzystaniem platformy ABM Albacross.
    Po ukończeniu użytkownik dowie się, jak wykorzystywać informacje dostarczane przez Albacross do inicjowania spersonalizowanej komunikacji typu cold messaging do kluczowych osób decyzyjnych w firmach potencjalnie zainteresowanych jego produktami lub usługami – strona rejestracji do e-learningu
  • Na czwartej lekcji (12m 58s) omawiamy najważniejszą integrację, jaką oferuje Albacross – z platformą LinkedIn. Umożliwia ona budowę grup docelowych (audiences), które później można wykorzystać do emisji wąsko targetowanych kampanii displayowych na tym portalu.
    Po ukończeniu użytkownik dowie się, jak wykorzystywać informacje dostarczane przez Albacross do inicjowania komunikacji masowej z wykorzystaniem bannerów na platformie LinkedIn i jak precyzyjnie zawężać jej zasięg do kluczowych osób decyzyjnych w firmach potencjalnie zainteresowanych jego produktami lub usługamistrona rejestracji do e-learningu
  • Na piątej lekcji (16m 31s) omawiamy pozostałe integrację, jaką oferuje Albacross – z CRMami takimi jak Salesforce, HubSpot czy Pipedrive, ze Slackiem i Teams oraz z Zapierem. Umożliwiają one budowę różnego rodzaju automatycznych scenariuszy z alertami lub przekazywanie danych do innych systemów i wzbogacanie wiedzy o klientach.
    Po ukończeniu użytkownik dowie się, jak wykorzystywać informacje dostarczane przez Albacross do triggerowania alertów i komunikatów. Wyjaśnimy też, jak dzięki tagom i segmentom można jeszcze lepiej personalizować alerty, kierując je tylko do wybranych użytkowników platformystrona rejestracji do e-learningu
Dowiedz się więcej o platformie Account Based Marketing Albacross – pobierz dodatkowe materiały:
Net Solutions jest jedynym polskim partnerem szwedzkiej firmy Albacross i wspiera wdrożenia jej platformy Account Based Marketing.

Wdrażamy, konfigurujemy, utrzymujemy platformę dla naszych klientów, szkolimy jak efektywnie z niej korzystać. Pomagamy w integracji platformy Albacross z innymi narzędziami, jak Slack, Salesforce, Pipedrive, a także wieloma innymi, z którymi nie ma gotowych integracji, za pośrednictwem Zapier. Pomagamy konfigurować lub prowadzimy kampanie LinkedIn w oparciu o dane pochodzące z Albacross.

Przeczytaj więcej na naszym blogu:

Kontakt

Skontaktuj się z nami

    Net Solutions Sp. z o.o.
    04-013 Warszawa
    ul. Międzyborska 89 lok. 4

    REGON: 147070831
    KRS: 0000494758

    Przyjmuję do wiadomości, że administratorem danych jest Net Solutions Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Międzyborskiej 89 lok. 4, 04-013 Warszawa, adres e-mail: kontakt@netsolutions.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi korespondencji przesyłanej przy pomocy formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do obsługi przesłanego zapytania. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym wsparcia temu administratorowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych dla celów marketingu bezpośredniego. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    NASI PARTNERZY

    Prowadzimy zajęcia z reklamy i analityki z wykorzystaniem narzędzi Google na Akademii Leona Koźmińskiego