Analityka

Wsparcie w zakresie systemów CRM i transformacji cyfrowej

Specjalizujemy się w doradztwie dotyczącym wdrażania rozwiązań klasy CRM (ang. Customer Relationship Management), które usprawniają procesy sprzedażowe i obsługi klienta. Koncentrujemy się na automatyzacji marketingu oraz precyzyjnym targetowaniu treści. Nasze kompetencje obejmują również doradztwo w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i współpracy z interesariuszami, zapewniając płynne wdrożenia systemów CRM.

 

Wykorzystując platformę Salesforce i jej liczne moduły, z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w realizacji celów biznesowe.

Celem naszej firmy jest kompleksowe wsparcie przedsiębiorstw w procesie wdrażania i bieżącego wykorzystania systemów analitycznych na ich stronach internetowych. Nie ograniczamy się do jednego narzędzia – oferujemy usługę doradczą polegającą na dzieleniu się wiedzą i doświadczeniem w zakresie systemów CRM, architektury danych, digital marketingu, automatyzacji marketingu oraz analityki dla branż B2C i B2B.
Rekomendujemy narzędzia oraz zapewniamy wsparcie zarówno na etapie wdrożenia, jak i bieżącego korzystania z systemów CRM, których celem jest weryfikacja efektywności działań sił sprzedaży w procesie pozyskiwania leadów i konwertowania ich na rzeczywistych klientów.

 

Specjalizacja naszej firmy w zakresie systemów CRM i cyfrowej transformacji biznesu

Nasza firma specjalizuje się w doradztwie biznesowym związanym z systemami CRM (Customer Relationship Management). Nie jesteśmy firmą wdrożeniową, lecz koncentrujemy się na aspekcie konsultingowym – doborze i optymalizacji rozwiązań CRM w zależności od potrzeb klienta.

W ramach naszych usług doradczych rekomendujemy konkretne systemy CRM dostępne na rynku, w tym popularne narzędzia komercyjne takie jak Salesforce czy Microsoft Dynamics oraz rozwiązania open source. Analizujemy potrzeby klienta i pomagamy dobrać najlepsze dla niego rozwiązanie CRM.

Nasz zespół ekspertów posiada rozległą wiedzę na temat możliwości poszczególnych systemów CRM. Doradzamy klientom na każdym etapie – zarówno przy wyborze konkretnego narzędzia CRM, jego wdrożeniu, integracji z innymi systemami, jak i optymalizacji już istniejących wdrożeń pod kątem maksymalizacji wartości biznesowej.

Jako doświadczeni konsultanci CRM pomagamy naszym klientom w pełni wykorzystać potencjał tych systemów do budowania trwałych, opartych na zaufaniu relacji z klientami.

 

Nie czekaj, sprawdź swoją gotowość na Cyfrową Transformację!

Nasz zespół doświadczonych ekspertów jest gotowy przeprowadzić audyt w Twojej firmie. Umów się na konsultację i przekonaj się, jakie możliwości drzemią w Twoich danych i czy Twoja organizacja potrzebuje Cyfrowej Transformacji!

Rozwiązanie oferowane przez Net Solutions:

1

Weryfikacja istniejących procesów biznesowych i analiza potrzeb organizacji w zakresie ich modyfikacji

2

Inwentaryzacja źródeł danych w organizacji, stworzenie słownika danych i zarekomendowanie procesów unifikacji danych

3

Rekomendacja oraz przeprowadzenie wdrożenia narzędzi CRM i Marketing Automation

4

Optymalizacja procesów i szkolenia

Przeczytaj więcej na naszym blogu:

Kontakt

Skontaktuj się z nami

    Net Solutions Sp. z o.o.
    04-013 Warszawa
    ul. Międzyborska 89 lok. 4

    REGON: 147070831
    KRS: 0000494758

    Przyjmuję do wiadomości, że administratorem danych jest Net Solutions Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Międzyborskiej 89 lok. 4, 04-013 Warszawa, adres e-mail: kontakt@netsolutions.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi korespondencji przesyłanej przy pomocy formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do obsługi przesłanego zapytania. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym wsparcia temu administratorowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych dla celów marketingu bezpośredniego. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    NASI PARTNERZY

    Prowadzimy zajęcia z reklamy i analityki z wykorzystaniem narzędzi Google na Akademii Leona Koźmińskiego