Daj się zauważyć w Google!

Linki sponsorowane

Stworzenie konta AdWords

Reklama w Google AdWords pozwala na wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania na stronie Google. Aby móc skorzystać z tej formy reklamy należy założyć konto, na którym prowadzona będzie reklama, wprowadzić dane rozliczeniowe dla firmy, dokonać wpłaty na konto w wybranej przez Ciebie wysokości. Wszystkie te czynności wydają się bajecznie proste, ale czy na przykład posiadasz zarejestrowany w Urzędzie Skarbowym NIP Europejski? Jest to jeden z wymogów rozliczenia faktury, którą dostaniesz od Google…

To my założymy konto za Ciebie i zasilimy je wspólnie ustaloną kwotą. Fakturą nie będziesz musiał się martwić ponieważ dostaniesz ją od nas – polskiej firmy – w tradycyjny sposób, ze standardowo naliczonym VATem.
Zainteresowany? – Sprawdź nasze promocje

Zbudowanie struktury konta

Teraz stoi przed Tobą bardzo ważne zadanie. Należy zastanowić się nad strukturą konta. Konto AdWords składa się z kampanii, grup reklam, słów kluczowych oraz reklam. Wszystkie te elementy przypominają puzzle i odpowiednie ich złożenie pozwala na poskładanie całej tej układanki. Możesz mieć wiele kampanii, wiele grup reklam a w każdym z tych elementów będziesz musiał umieścić słowa kluczowe wraz z reklamami. Tworząc strukturę konta należy mieć na uwadze profil własnej firmy i jej ofertę albo inne ważne kryteria dotyczące struktury sprzedaży, segmentację klientów itd. Unikaj ogólników – być może sprawiają dobre wrażenie, ale zwykle nie odpowiadają żądanym kryteriom wyszukiwania. Używaj słów, które charakteryzują Twoją działalność, w tym produkty i technologie, nazwy firmowe, slogany, specjalistyczne słownictwo branżowe.

Skomplikowane? Nie martw się! Zrobimy to za Ciebie. Stworzymy właściwą strukturę konta i zaproponujemy ewentualne możliwości. Przygotujemy listę najodpowiedniejszych słów kluczowych i wyrażeń, które będą promować Twoją witrynę.
Zainteresowany? – Sprawdź nasze promocje

Optymalizacja działania konta AdWords

Gdy mamy już konto z całą jego zawartością trzeba je uruchomić. Czy reklama się wyświetla? Na jakiej pozycji wyświetli się pod wprowadzonymi przez Ciebie słowami? Czy konkurencja jest wyżej? Trzeba przejąć nad tym kontrolę: tworzyć raporty, obserwować statystyki swojej reklamy oraz poczynania konkurentów. Czy Twoja treść reklamy jest atrakcyjniejsza od konkurencji? To również warto byłoby sprawdzić!
Jak widzisz zarządzanie kampanią reklamową w Google AdWords to nie tylko stworzenie wszystkich niezbędnych elementów ale również bieżąca optymalizacja. Ile czasu na to poświęcisz? Jeśli mniej niż 30 minut dziennie, 7 dni w tygodniu, to wyniki kampanii z pewnością będą bardzo słabe. Ta forma reklamy potrzebuje nadzorcy, który będzie w stanie podejmować właściwe decyzje, monitorować pozycje, koszty i efekty.

Tym właśnie nasza agencja zajmuje się przede wszystkim. To z naszej strony wychodzą różne propozycje odnośnie dalszych kroków w optymalizacji reklamy. To my monitorujemy pozycje, budżet, wydawane Twoje pieniądze i jeśli widzimy, że coś jest nie tak natychmiast reagujemy. Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie po to, aby wspólnie osiągnąć sukces. Twoja pomoc jest jednak konieczna, ponieważ to Ty znasz swój biznes a my wiemy jak go wypromować!

Zainteresowany? – Sprawdź nasze promocje

Monitorowanie konwersji

Konwersja. Wiele osób podczas prowadzonych przez nas szkoleń z reklamy w AdWords pyta nas „Ale co to jest ta KONWERSJA?” Dość często się o tym mówi, ale tak naprawdę czym ona jest? Czy każdy serwis ją ma? Jak ją mierzyć?
W skrócie: Jest to jeden z najważniejszych wskaźników w kampanii reklamowej i pozwala odpowiedzieć na pytanie czy inwestycja w tę formę reklamy jest dla mnie opłacalna? Czy przeznaczenie budżetu na reklamę w AdWords spowodowało, że grono klientów zwiększyło się?

Powiemy Ci jak podłączyć narzędzia monitorujące konwersję do Twojej strony internetowej. Zaproponujemy alternatywne rozwiązania, jeśli strona nie pozwala na prostą konfigurację monitoringu konwersji (jest na to wiele sposobów). Będziemy monitorować konwersję na Twojej stronie i optymalizować kampanię tak aby budżet przeznaczany był w większości tam, gdzie konwersja jest najlepsza.
Zainteresowany? – Sprawdź nasze promocje

System statystyczny

Na koniec pytanie. Czy wiesz co robią internauci po wejściu na Twoją stronę? Ile czasu spędzają, które strony oglądają najczęściej, czy oglądają stronę „kontakt”, czy byli rzeczywiście zainteresowani Państwa witryną?

Wdrożymy na Twojej stronie Google Analytics – darmowy system statystyczny udostępniony przez Google. To narzędzie pozwoli nam jeszcze lepiej zarządzać Twoją kampanię reklamową w Google AdWords.
Zainteresowany? – Sprawdź nasze promocje

 

skontaktuj_sie